Prepar3D yüklenme sorununun çözümü - Sanal Pilot (Sanal Havacılık Dünyası)

Haberler

Sanal Pilot (Sanal Havacılık Dünyası)

Sanal Pilotların Buluşma Noktası

17 Şubat 2017 Cuma

Prepar3D yüklenme sorununun çözümü

Merhaba sanal pilot arkadaşlarım. Bu hobimiz bazen bizleri yazılımsal sorunlar nedeniyle çileden çıkartabiliyor. Bazen o kadar sorun oluyor ki format bile atmak zorunda kalıyoruz. Fakat bazı problemler için illada format atmaya gerek kalmıyor. Şimdi sizlere karşılaşmış olduğum bir sorundan bahsedeceğim ve ardında da nasıl hallettiğimi anlatmaya çalışacağım.



Prepar3D yi kurdunuz. Simulatör gayet normal açıldı. Daha sonra uçak seçtiniz. Ardından hadi uçayım dediniz. Yükleme çubuğu doldu ve %100 oldu. Pat bir bakmışsınız simulatör kapanmış. Bu çok sinir bozucu bir şey. Ben bunu defalarca yaşadım. Deneme yanılma yöntemiyle bu sorunu kendim hallettim. Fakat kesin garanti size veremiyorum. Belki sizin başka bir sorundan dolayı böyle bir durumla karşılaşma olasılığınız olabilir. Prepar3D aslında çok fazla sıkıntı çıkartan bir simülasyon değildir. Fatal error ile fazla karşılaşmazsınız. Bu da FSX in fatal errorlerinden sıkılanlar için bire birdir. Ben burada reklam yapmak istemiyorum fakat FSX de ki hatalardan dolayı bende Prepar3D ye geçtim ve şu anda çok memnunum.Bunlarla ilgili deneyimlerimi sizlere başka makalelerimde paylaşacağım. Hadi lafı uzattın gir konuya dediğinizi duyuyorum. Evet gelelim konunun aslına.

Sizde benim gibi hem dahili ekran kartı hemde Nvidia ekran kartı kullanıyorsanız bu sorun ile karşılaşacağınıza eminim. Eminim diyorum çünkü benim gibi bu şekilde pcleri olan arkadaşlarımda hep aynı sorun oluyor. Bunu gidermenin yolu aslında çok basit. Prepar3D yi kurduğunuzda dahili ekran kartınızı görmektedir. Masa üstünde sağ tıklayın ardından Nvidia denetim masasına girin. Sol taraf da ki menünün en altından kullanılan ekran kartını değiştireceksiniz. Normalde burada otomatik seçilmiştir. Bunu Nvidia ile değiştireceksiniz. Daha sonra Prepar3d.cfg dosyasını sileceksiniz ki yenisi oluştursun ve ekran kartını görsün. İşte bu kadar. Dediğim gibi başka bir sorundan dolayı da hata alabilirsiniz. Ama ben bu yöntemle bu sorunumu çözdüm. Umarım size de yardımcı olur. Kırımsız uçuşlar dilerim.

Prepar3D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder