Başvuru Şartları;
Farklı Uçak Tiplerinde Tecrübesi Olan II. Pilot Adayı (Geniş Gövde)
- T.C. Vatandaşı olmak veya mavi kart sahibi olmak
- 01.01.1963 – 31.12.1994 tarihleri arasında doğmuş olmak
- En az lise mezunu olmak
- Adli sicil ve adli sicil arşiv kaydı bulunmamak
- Askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecil ettirebiliyor olmak
- Ortaklığın göstereceği yeri base olarak kabul edip orada ikamet etmek
- SHGM’den uçuş kusuru veya disiplinsizlik nedeniyle herhangi bir yazılı ceza almamış olmak
- Geçerli Frozen ATPL (JAA/EASA/FAA/ICAO) lisansına sahip olmak
- MEP IR geçerlilik tarihi güncel olmak
- Kabul edilen uçak tiplerinde (KAPTAN – F/O GENİŞ GÖVDE) en az 1500 saat uçuş tecrübesine sahip olmak
- Başvurduğu uçak tipinde uçuşlarına son 2 yıl içinde 12 aydan fazla ara vermemiş olmak
- THY A.O tarafından belirlenen kriterler kapsamında yabancı dil seviyesine sahip olmak
- ICAO Annex-1 ve JAR FCL-3’deki Ticari Havayolu Pilotu şartlarına uygun olmak (Adaylar bu şartı sağladıklarını belgeleyen raporu, ilgili hastanelerden kendi imkânları ile temin edeceklerdir) ve güncel Sağlık Sertifikası’na sahip olmak
- THY A.O. tarafından yapılacak olan değerlendirme süreçlerinde başarılı olmak
Farklı Uçak Tiplerinde Tecrübesi Olan II. Pilot Adayı (Dar Gövde)
- T.C. Vatandaşı olmak veya mavi kart sahibi olmak
- 01.01.1963 – 31.12.1994 tarihleri arasında doğmuş olmak
- En az lise mezunu olmak
- Adli sicil ve adli sicil arşiv kaydı bulunmamak
- Askerlik hizmetini tamamlamış veya en az 2 yıl tecil ettirebiliyor olmak
- Ortaklığın göstereceği yeri base olarak kabul edip orada ikamet etmek
- SHGM’den uçuş kusuru veya disiplinsizlik nedeniyle herhangi bir yazılı ceza almamış olmak
- Geçerli Frozen ATPL (JAA/EASA/FAA/ICAO) lisansına sahip olmak
- MEP IR geçerlilik tarihi güncel olmak
- Kabul edilen uçak tiplerinde (F/O) en az 1500 saat uçuş tecrübesine sahip olmak
- Başvurduğu uçak tipinde uçuşlarına son 2 yıl içinde 12 aydan fazla ara vermemiş olmak
- THY A.O tarafından belirlenen kriterler kapsamında yabancı dil seviyesine sahip olmak
- ICAO Annex-1 ve JAR FCL-3’deki Ticari Havayolu Pilotu şartlarına uygun olmak (Adaylar bu şartı sağladıklarını belgeleyen raporu, ilgili hastanelerden kendi imkânları ile temin edeceklerdir) ve güncel Sağlık Sertifikası’na sahip olmak
- THY A.O. tarafından yapılacak olan değerlendirme süreçlerinde başarılı olmak
Farklı Uçak Tiplerinde Tecrübesi Olan Kaptan Pilot Adayı (Geniş Gövde)
- T.C. Vatandaşı olmak veya mavi kart sahibi olmak
- 01.01.1957 – 31.12.1986 tarihleri arasında doğmuş olmak
- En az lise mezunu olmak
- Adli sicil ve adli sicil arşiv kaydı bulunmamak
- Askerlik hizmetini tamamlamış veya muaf olmak
- Ortaklığın göstereceği yeri base olarak kabul edip orada ikamet etmek
- SHGM’den uçuş kusuru veya disiplinsizlik nedeniyle herhangi bir yazılı ceza almamış olmak
- Geçerli ATPL (JAA/EASA/FAA/ICAO) lisansına sahip olmak
- MEP IR geçerlilik tarihi güncel olmak
- Toplamda en az 8000 saat uçuş tecrübesine sahip olmak
- Kabul edilen uçak tiplerinde (KAPTAN – F/O GENİŞ GÖVDE) en az 1500 saat kaptanlık tecrübesine sahip olmak
- Başvurduğu uçak tipinde uçuşlarına son 2 yıl içinde 12 aydan fazla ara vermemiş olmak
- THY A.O tarafından belirlenen kriterler kapsamında yabancı dil seviyesine sahip olmak.
- ICAO Annex-1 ve JAR FCL-3’deki Ticari Havayolu Pilotu şartlarına uygun olmak (Adaylar bu şartı sağladıklarını belgeleyen raporu, ilgili hastanelerden kendi imkânları ile temin edeceklerdir) ve güncel Sağlık Sertifikası’na sahip olmak
- THY A.O. tarafından yapılacak olan değerlendirme süreçlerinde başarılı olmak
Farklı Uçak Tiplerinde Tecrübesi Olan Kaptan Pilot Adayı (Dar Gövde)
- T.C. Vatandaşı olmak veya mavi kart sahibi olmak
- 01.01.1957 – 31.12.1986 tarihleri arasında doğmuş olmak
- En az lise mezunu olmak
- Adli sicil ve adli sicil arşiv kaydı bulunmamak
- Askerlik hizmetini tamamlamış veya muaf olmak
- Ortaklığın göstereceği yeri base olarak kabul edip orada ikamet etmek
- SHGM’den uçuş kusuru veya disiplinsizlik nedeniyle herhangi bir yazılı ceza almamış olmak
- Geçerli ATPL (JAA/EASA/FAA/ICAO) lisansına sahip olmak
- MEP IR geçerlilik tarihi güncel olmak
- Toplamda en az 5.500 saat uçuş tecrübesine sahip olmak
- Kabul edilen uçak tiplerinde (KAPTAN LİSTE -I) en az 1.500 saat kaptanlık tecrübesine sahip olmak veya
- Kabul edilen uçak tiplerinde (KAPTAN LİSTE-II) en az 3.500 saat kaptanlık tecrübesine sahip olmak
- Başvurduğu uçak tipinde uçuşlarına son 2 yıl içinde 12 aydan fazla ara vermemiş olmak
- THY A.O tarafından belirlenen kriterler kapsamında yabancı dil seviyesine sahip olmak
- ICAO Annex-1 ve JAR FCL-3’deki Ticari Havayolu Pilotu şartlarına uygun olmak (Adaylar bu şartı sağladıklarını belgeleyen raporu, ilgili hastanelerden kendi imkânları ile temin edeceklerdir) ve güncel Sağlık Sertifikası’na sahip olmak
- THY A.O. tarafından yapılacak olan değerlendirme süreçlerinde başarılı olmak
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder