Windows sürümü yükselttim FSX çalışmıyor ? - Sanal Pilot (Sanal Havacılık Dünyası)

Haberler

Sanal Pilot (Sanal Havacılık Dünyası)

Sanal Pilotların Buluşma Noktası

26 Şubat 2017 Pazar

Windows sürümü yükselttim FSX çalışmıyor ?

Merhaba sanal pilot arkadaşlarım. Bu makalemde sizlere kullanıcıların karşılaşmış olduğu bir problemden bahsetmek istiyorum. Bu sorun genellikle Windows işletim sistemini üst bir sürüme güncellediğiniz de meydana gelmektedir.Sıfırdan kurulum yapıyorsanız bu sorun ile karşılaşma olasılığınız düşüktür. Sürüm güncellemesi yaptınız FSX önceki sürümde çalışıyordu ama şimdi çalışmıyor. Bunu uyumluluk ayarlarıyla çözebilirsiniz.
Şimdi uygulamaya sağ tıklıyoruz. Ardından üst menüde bulunan uyumluluk bölümüne tıklıyoruz.
Ardından resimde gördüğünüz gibi bir ekran gelecektir.Burada Bu Programın çalıştırılacağı uyumluluk modu kısmını işaretliyoruz.Burada önceki işletim sistemimizi seçiyoruz ve uygula tamam a basarak çıkıyoruz. Bunu simulatörü çalıştırana kadar deneyebilirsiniz. Kırımsız uçuşlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder